Tagasiside

Alati on huvitav teada, mida kliendid meist arvavad

Olen rahulolev MB Abi klient juba üle 10 aasta ning usaldan neid 100%. Töö on kvaliteetne ning tegemist on oma ala sptetsialistidega. Soovitan!

Rasmus

Manager, Carcapital OÜ

Olen MB ABI klient aastast 2003. Alati meeldiv teenindus, lahke personal ja mõistlikud hinnad. Töö on alati korralik ning varuosad oluliselt soodsamad kui esinduses. Üks väheseid töökodasid, mis on spetsialiseeritud ühele automärgile. Mehhaanikud ja omanik tunnevad suurepäraselt Mercedeseid. Tänapäeval on vähe neid, kes teavad, kuidas mingi plokk vms. töötab. Tavaliselt osatakse töökodadaes vaid arvutinäitude järgi plokke vahetada. MB ABI­s osatakse neid vajadusel ka parandada, mis on kliendile oluliselt soodsam.

Nende aastate jooksul ei ole praktiliselt olnud ühtegi viga, mida ei oleks sa korda saanud. Isegi siis, kui see on vahel võtnud mitmeid nädalaid on lõpuks alati leitud lahendus. Omanik Andrei Mäting seletab alati, mis autol on viga ja millised on võimalikud lahendused, samuti saab mehhaanikutelt alati infot oma auto ja selle seisundi ning remondi lahenduste kohta. Kuigi elan ise Tartus eelistan enamuse oma Mercedeste remonte teha tallinnas MB ABI­s, sest siis olen veendunud, et auto saab kindlasti korda.

Mulle on alati vastu tulnud ja vajadusel auto kätte antud ka väljaspool tööaega. Töökoda on uus, puhas ja korralik, personal lahke ja asjatundlik.

Alo Karu

ehitusekspert, Eurokaev OÜ

Täname meeldiva teeninduse ja laimatu töökvaliteedi eest. Eraldi täname Andrei Mäting’ut, kes on alati abivalmilt vastu võtmas ning tagab kiire ja korraliku remonditöö. Siiani pole veel ühtegi probleemi olnud mida auväärt MB Abi ei ole suutnud lahendada.

Autod millega remondis oleme käinud:
Mercedes-Benz ML350 W163
Mercedes-Benz S350 CDI W220
Mercedes-Benz S420 W221

Täname koostöö eest!

Tajo Salus

Taisto Bussid AS

Tõeliselt professionaalne ettevõte. Olen olnud klient enam kui 10 aastat, tellinud nii lihtsamaid kui ka keerulisemaid töid ja alati on tööd tehtud saanud. Hea, et on jäänud veel kohti, kuhu saab auto remonti ( tihti just remonti, mitte osade vahetusse) viia ja öelda, et palun helistage kui auto valmis. Ja kui see kõne tuleb siis tead, et auto ongi valmis, mitte , et midagi sai tehtud ja midagi ei saanud.

Kindlasti tuleb kasuks ka see, et töötajad, on nende aastate jooksul enamuses alati samad olnud. Hea on autot remonti viia , kui saad suhelda samade inimestega. Tunned neid ja nemad sind ja sinu autot.

Edu teile edaspidiseks ja kohtumiseni.

Andrus Veimann

Tootejuht, Mercantile Group AS

MB ABI OÜ – Harva saab kedagi kiita ja mul on nüüd see võimalus! Aastate jooksul olen külastatud mitmeid väiksemaid töökodasi, kui ka udupeeneid autoesindusi ja täna võin julgelt ütelda, et MB ABI teeb tänu oma kiirele, tublile, profesionaalsele meeskonnale ja loomulikult Super teenindusele kõigile silmad ette! Mina usaldan oma auto 100% ka edaspidi MB ABI hoolde ja loomulikult soovitan seda kõigile MB fännidele

Mi Pe

Olen väga,väga rahul,tegemist on oma ala parimatega!

Kõikidele probleemidele seoses autoga on leitud lahendus ja ma pole kordagi aastate jooksul pidanud otsima abi mujalt. Suur tänu toredale MB abi meeskonnale !

Claire Kadanik

Auranmaa henkilöstöpalvelu OY

Esmakordselt kasutasin MBabi teenused 2009 aastal, ennem käisin ainult esinduses. Üks kord oli juhus, kui auto vajas tegemist, kuid Silberis oli liiga pikk järjekord.Nüüdseks olen kõik hooldused ja remontimised lasknud teha just MB abis, kuna peale hea kvaliteedi/hinna vahemikule on kliendile suhtumine ja probleemidele lähenemine just selline nagu peab olema. Pakutakse erinevaid lahendusi remontimisel ja varuosade valikus, antakse nõu, mis reeglina ennast tulevikus õigustab.Üks sellistest töödest oli E klassi Mercedesel pidurite vahetamine (kettad ja klotsid) soovisin vältida pidurite vilisemist, mis eriti sageli juhtub soojade ilmadega kui pidurid ülekuumenevad, ja piduriketade kiiret roostetamist, mainisin meistrile oma soovituse ning saingi oma ootused täidetuks, seni on kettad sirged, ei vilise ega roosteta .S-klassil oli xenon pirn läbi põlenud, oma jõul selle vahetamine võtaks kindlasti üle tunni, kuid juhtusin olla MB abi kandis, seal mult paluti võti ja pakuti kohvi, c.a 10 minuti pärast sain võtme kätte ja korras. NB! Ilma mingisuguse kaasaegse e-eelregistreeerimiseta!

Aleksandr Lainus

Juhatuse liige, M.A.G. Law Offices