Võimsuse ja pöördemomendi suurendamine
Mõni Mercedes-Benzi omanik ei usu, et tema auto on suuteline enamaks. Sageli siiski on!
Auto pöördemoment, on erinevatel põhjustel juba tehases elektrooniliselt piiratud.
Seda teades, suurendame mootori võimsust maksimaalselt lubatuni.
Sõitke meie juurde ja me teeme teie auto efektiivsemaks.
EGR süsteemi purunemine ja rikked
EGR klapp, on ette nähtud heitgaaside toksilisuse (lämmastikoksiidide Nox, NO ja NO2 sisalduse) vähendamiseks osakoormuse režiimil.
Mootori heitgaaside taasringlussüsteemi rikke korral on kallite osade vahetamist sageli võimalik vältida.
Kuna meil on selle küsimuse lahendamiseks kogemusi, teame täpselt, kuidas parandada see rike optimaalsete kulutustega.
DPF filtri vead ja rikked
Alates 2011. aastast paigaldatakse diiselmootoriga autodele eraldiseisev tahmafilter kohustuslikus korras.
Filter on mõeldud heitgaaside efektiivsemaks puhastamiseks, mida dikteerib meile standard Euro-5.
Pidevate linnasõitude ja harvade pikemate vahemaade läbimise korral, ummistub filter tahmaga ja läheb rivist välja.
Sõltuvalt saastumise tasemest, pakume teile antud olukorras optimaalseimat lahendust.
Süsteemi AdBlue vead ja rikked
Koos standardite Euro-5 ja Euro-6 juurutamisega, hakati autodele paigaldama heitgaaside puhastussüsteemi vedelikuga AdBlue.
Vaatamata kõigile eelistele, on süsteemil ka mõned puudused:
– Kõrged nõudmised kütuse kvaliteedile
– Külmumise oht juba väheste külmakraadide korral
Süsteem AdBlue on arvestatud kasutamiseks lõunaregioonides, meie kliimas ei tööta süsteem stabiilselt ja nõuab seetõttu erilist tähelepanu.
MB Abi-s pakutakse teile välja optimaalne lahendus.
Murdunud hõõgküünalde eemaldamine
Õigeaegselt vahetamata hõõgküünaldel on ebameeldiv omadus ära murduda.
Sellisel juhul jääb osa küünlast mootorisse ja seda on võimatu eemaldada ilma eriseadmete ja kogemusteta.
Broneerige remondiaeg ja meie asjatundjad aitavad teid tulemuslikult.
Seda protsessi saate vaadata videolt.
Turbo vead ja rikked
Lisaks tüüpriketele, tuleb ette ka turbokompressori geomeetriat muutvaid termokahjustusi.
Mõnel juhul on turbiini geomeetriat termokahjustuse korral võimalik taastada.
Spetsiaalseid tehasetehnoloogiaid kasutades saame geomeetria funktsionaalsust parandada.
NB! Geomeetria taastamistöid, teostatakse ainult pärast agregaadi eelnevat ülevaatust!
SBC vead ja rikked
Auto ühe tähtsama ohutussüsteemi remondi ja taastamise ekspertlahendused.
Kuna see on seotud teie turvalisusega, soovitame tungivalt vahetada SBC plokk uue, tehasegarantiiga ploki vastu aga mõnedel juhtudel võime kaaluda taastamise võimalust.
Teenuste nimekiri
- Tarkvara taastamine
- Vigade avastamine hüdroplokis ja vigaste osade vahetus
- Süsteemi läbipumpamine ja õhu eemaldamine diagnostikaseadmeid kasutades
- Ploki ressursi arvutus
Juhtplokkide ümberprogrammeerimine
Mõnede elektroonikaplokkide rivist väljamineku korral, saab need nende töövõime taastamiseks ümber programmeerida või lubada korduvkasutust.
Taastatavad plokid
- Mootori juhtplokk
- Näidiku plokk
- SRS
- SBC
- ZGW
- SAM
- Armatuurlaud
- Süütelukk
- Süütevõti
- Command
Tarkvara uuendus
Kas käigukast jõnksutab? Kliima lõpetas töötamise või ei toimi korrektselt?
Enne komponentide vahetamist tuleks veenduda, et tarkvara ei vaja uuendamist. Tarkvara uuendamine võib aidata vältida kalliste komponentide vahetamist. Seda saab teostada ainult litsenseeritud tarkvara ja seadmetega, mida kasutame oma MB-Abi töökojas juba mitmeid aastaid.
SCN kodeerimine
SCN kodeerimine on auto ja moodulite kohane tarkvara konfigureerimine, ilma milleta vahetatavad moodulid ei tööta.